17/4/14

Σκέψεις καθώς τα σύννεφα τρέχουν…

Αναρωτιόμουν σήμερα καθώς γύριζα με το λεωφορείο σπίτι μου, αν θα ήθελα να είχα μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή. Για να εξηγούμαι, εννοώ να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω και να ξαναζούσα κάποια πράγματα δρώντας αυτή τη φορά διαφορετικά. Η σκέψη μου διακλαδώθηκε σε πολλές… ‘’υπο-σκέψεις’’ θα τις πω, και άρχισα να χάνομαι σε αυτό το ερώτημα που η ίδια δημιούργησα.



Όχι, δεν θεωρώ σωστό να γυρνούσα το χρόνο πίσω για να ξαναζήσω το Εράσμους μου ή μια εμπειρία φανταστική για μένα, γιατί τότε οι μοναδικές και αξιομνημόνευτες εμπειρίες, θα έχαναν το νόημα τους. Αν μπορούσες να ξαναζήσεις κάτι που ήταν ιδιαίτερο για σένα, τότε θα έπαυε να είναι τόσο special και θα έχανε παντελώς την αξία του. Όχι δεν εννοώ κάτι τέτοιο με το γυρνάω το χρόνο πίσω.

Από την άλλη, δεν θα ήθελα να γυρίσω πίσω το χρόνο, μην έχοντας γνώση στο κεφάλι μου, γιατί τότε θα ξανακάνω τις ίδιες επιλογές, τα ίδια λάθη, τις ίδιες κινήσεις …Έτσι θα ξαναζήσω την ίδια ζωή, θα επιλέξω τους ίδιους ανθρώπους και τα ίδια στέκια για να αράζω μαζί τους. Όχι, όχι. Αυτό κι αν δεν θα είχε νόημα!

Αυτό που σκέφτομαι ότι μάλλον θα ήθελα είναι να γυρίσω το χρόνο πίσω σε κάποια σχετικά τυχαία στιγμή, αλλά σε περίοδο που θα επιλέξω εγώ, και με το μυαλό που έχω τώρα να συνεχίσω τη ζωή μου από εκεί και πέρα. Οι εμπειρίες μου και τα πιστεύω που έχω τώρα θα με κάνουν να επιλέξω εντελώς διαφορετικά μονοπάτια, που ποιος ξέρει αν θα είναι καλύτερα. Θα ξαναχτίσω την προσωπικότητα μου, από την αρχή με περισσότερη γνώση αυτή τη φορά. Αυτή η προοπτική μου φαίνεται συναρπαστική, σαν ένα παιχνίδι με τον εαυτό μου.

Νομίζω πως πολλοί θα μου έλεγαν πως όλο αυτό θα ήταν ανούσιο και χαζό. ‘’Από τα λάθη μας μαθαίνουμε’’ λέει ο λαός και ‘’αν κάνεις μόνο τις σωστές επιλογές, τότε η ζωή δεν έχει πλάκα’’. Δεν είναι ότι διαφωνώ, απλώς είναι καταστάσεις και άνθρωποι που αν δεν ήξερα θα ήμουν πολύ καλύτερα. Δηλαδή έτσι όπως βλέπω τον εαυτό μου, δεν είναι ότι χρειάζομαι όλα αυτά τα αρνητικά συναισθήματα που μου δημιούργησε/εί ένας φίλος μου που με πλήγωσε. Δεν μου έκανε σε τίποτα καλό αυτό το λάθος για παράδειγμα. Δεν έμαθα. Δεν κατάλαβα.

Οπότε ναι, σίγουρα. Φτάνω σχεδόν στην στάση όπου κατεβαίνω και έχω αποφασίσει ότι εγώ θα ήθελα μια τέτοια δεύτερη ευκαιρία για πιο συνειδητοποιημένες επιλογές. Ωχ, κι αν για παράδειγμα η επιλογή μου να μην έρθω κοντά με τον –Α- οδηγήσει να μην γνωρίσω την πολυαγαπημένη μου –Δ- και να μην πάω εκείνες τις φανταστικές διακοπές μαζί της; Α..δεν μ’ αρέσει αυτό. Είναι ρίσκο με αυτή την τροπή που πήρε «το παιχνίδι μου», να πάρεις την απόφαση να γυρίσεις πίσω. Θα γύριζα ή όχι; Το θέμα βέβαια αν πεις ναι, θα ήταν να μην ξαναμετανιώσεις και ζητάς και άλλη ευκαιρία…


Ααα παραλίγο να χάσω τη στάση μου. Ναι αλλά δεν αποφάσισα τι προτιμώ... θα το βάλω στην ‘’to do list’’ μου !!!

Ας υπογράψω ως Mπέλλα 
(γιατί από μικρή έτσι ήθελα να με λένε) 
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου