3/10/12

All you need is love που λένε και οι Beatles


Από πολύ μικρή όταν κάτι με ενοχλούσε ,με απασχολούσε ,με άγχωνε, με φόβιζε, με προβλημάτιζε, με θύμωνε , με στεναχωρούσε καθόμουν και το έγραφα σε ένα κομμάτι χαρτί. Θεωρούσα πως έτσι το φέρνω στα πραγματικά του επίπεδα, το εκλογίκευα και το διαχειριζόμουν καλύτερα. Αυτή τη συνήθεια την έχω ακόμα για να είμαι ειλικρινής.
Εδώ και μέρες ,λοιπόν , γυρνάει στο μυαλό μου μία φράση  : «Μόνο η αγάπη σας ,αρκεί». Την φράση αυτή μου την είχε πει ένας άστεγος, δυστυχώς το όνομα του το ξέχασα, όταν τον ρώτησα τί του λείπει από την ζωή του. Δε μου απάντησε τίποτα άλλο παρά αυτό.   Τότε ίσως να μην έδωσα την πρέπουσα σημασία..του χαμογέλασα και του είπα με μία φυσικότητα χωρίς να το πολυσκεφτώ: « αυτή την έχετε ήδη».
Έχουν  περάσει 8 μήνες από τότε και η φράση αυτή δεν έχει βγει από το μυαλό μου.  «Πώς γίνεται ένας άνθρωπος που δεν έχει τίποτα να αναζητεί μόνο αυτό? Απ’ όλα τα αγαθά του κόσμου να επιθυμεί μόνο αυτό? Να τον καλύπτει μόνο αυτό?», σκεφτόμουνα. Πέρασε αρκετός καιρός για να καταλάβω τι εννοούσε ο άνθρωπος αυτός. Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που αισθάνθηκα  ότι η λογική μου, η λογική που μια ζωή έμαθα να υπακούω μεγαλώνοντας σε μια καταναλωτική κοινωνία που η ποιότητα ζωής μετριέται με αγαθά, με είχε προδώσει. Με είχε κάνει να πιστέψω πως ένας άνθρωπος στη χειρότερη στιγμή της ζωής του, στην περίοδο της ανέχειας θα επιθυμούσε κάτι ..αν μη τι άλλο πιο «πολύτιμο».
Ξέρετε, έχοντας μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον με πολλή-πολλή αγάπη ίσως να την θεωρώ κάποιες στιγμές δεδομένη. Λάθος μου.
Τι θέλω να πω με όλα αυτά? Δώστε σημασία στους  γύρω σας , νοιαστείτε για αυτούς που σας περιβάλλουν –κοντινούς και μακρινούς-  φροντίστε τους και αγαπήστε τους. Μόνο αυτό, αρκεί.

Βάσια Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου